Tootegrupid

Ilus sinine top (maatriks)

Tootekood: 987
Kaubamärk:
Ühik: tk
Laoseis: Tellimisel
Tarneaeg: 14 päeva
Hind:
208,33 €

Parameetrid


* Rõivaste suurus

* Värv

Kogus: - +
   - või -   

Tootekirjeldus on turunduslik tekst, mis selgitab, mis su toode on ja miks on see väärt ostmist. Tootekirjelduse eesmärk on inimestele olulise info tagamine su toote omaduste ja kasude kohta nii, et inimesed tunneksid ahvatlust su toodet osta

Hea tootekirjeldus peab su toodet müüma reaalsetele inimestele, selgitades toote omadusi ja kasusid loomulikul viisil

  • Keskendu oma ideaalkliendile: Tootekirjeldusi luues kujuta enda silme ette oma ideaalklienti. Milline on tema huumorimeel? Kas tal üldse on seda?Milliseid sõnu ta kasutab? Milliseid sõnu ta ei salli? Kas talle sobivad sõnad, millel jääb veidi sündsusest puudu? Milliseid küsimusi võiks tal olla, millele sa vastama peaksid?

  • Ahvatle ostjat kasudega: Kliendid tahavad teada, mis kasu nad sinu toodetest saavad, milliseid probleeme need lahendavad. Sellepärast pead sa tooma esile iga toote omaduse kasud.

  • Väldi üldist juttu, mida kõik räägiva: Iga poodnik ütleb, et tema tooted on suurepärase kvaliteediga, on see nii või mitte ja usub ta seda ise ka või mitte. Milline ettevõtja teataks, et ta tooted on nii enam-vähem okeid või lausa kehvad? Kirjuta näiteks, et sinu poolt pakutavad lastevoodid on valmistatud sellest ja sellest väga vastupidavast materjalist, valmis voodeid on testitud sellisel ja sellisel moel.

  • Muuda oma tootekirjeldused kergelt loetavaks: Inimesed loevad kirjeldusi nii öelda “diagonaalis”. Loetakse pealkirju ja järgmisena punkte, mis on esile tõstetud.

    • Kasuta läbi terve teksti mitut alapealkirja

    • Kasuta lihtsalt nähtavaid loetelupunkte

    • Lisa palju valget ruumi

    • Muuda tekst loetavuse parandamiseks võimalikult suureks

Selged, lihtsalt silmadega üle vaadatavad kujundused on kergelt loetavad ning mõjuvad potentsiaalsete klientide jaoks ligitõmbavalt.

  • Lisa juurde tagasiside klientidelt: Kui su veebipoe külastajad ei ole päris kindlad, millist toodet osta, siis vaatavad nad soovitusi, mis on teiste ostjate poolt jäetud. Mida rohkem positiivset tagasisidet, seda rohkem mõjutavad need uute klientide ostuotsuseid.